Wednesday, September 14, 2011

Gambar untuk lelaki2 cuci mata..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Adeh, mengapakah berat sangat mata aku ini.. Baru je terfikir nak membuat satu aktiviti amal iaitu berblogwalking sampai lebam.. Tapi baru je aku bukak beberapa blog, mata ni sudah menunjukkan ciri untuk mengalami zaman kejatuhan pulak..

Jadi untuk mengelakkan dari mata ini terus mengalami zaman kejatuhan beliau sekarang, lebih baik aku pergi melihat gambar2 yang boleh membuatkan mata aku ini segar.. Atau orang lain panggil sebagai gambar cuci mata.. Kalau korang pun mengalami masalah macam aku, jom lah tengok sekali..
---------------
----------
------
---
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Hah, dah puas ke belum tengok gambar tu..hehe

4 comments:

khairul said...

haha..klu boh byk gambaq "aci" kat sini lgi clear biji mata !

MamaEma said...

dihalang cermin mata....ehehe

MissViVio said...

hahaha..mang cuci mata btul pon.

tonaH iS herE said...

uih segar mata bace entri nih tetiba~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...