Saturday, September 17, 2011

Bila idea semua ke laut..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..
gambar ni je yang aku jumpa..huhu


Huuuhhh..~~~

Aku hanya mampu mengeluh panjang sahaja.. Tiada apa atau baris kata yang mampu aku coretkan diatas helaian kertas putih ini.. Ingin sekali aku menulis sesuatu buat para pembaca ku yang setia agar mereka dapat membaca hasil penulisan aku yang baru..

Perghh..!! Rasa macam sasterawan pulak aku bila menggunakan ayat2 yang macam tu.. Ni kalau cikgu BM aku baca ni, mesti nangis keluar hingus ni.. Eh, tak baik menipu.. Err, sori ye cikgu, tadi tu saja2 je..hehe. Okay lah, just nak bagitau je..

Sekarang ini aku sedang mengalami masalah ni.. Entah kenapa sejak kebelakangan ni idea aku semuanya ke laut.. Aku sendiri tak tau apa yang idea2 tu buat dekat laut tu, mungkin dorang nak jadi petani nelayan kot.. Jadi apa yang aku mampu buat ialah menunggu dan terus menunggu..

P/s : Oh idea, cepatlah kau kembali kepada aku, aku dah boring ni sebab lama tak menaip..huhu

1 comment:

Unknown said...

Ilham x mai lagu tu Apit...

Dalam kereta pon akuarium ? .http://gilamodified.blogspot.com/2011/09/x-vip-sumiko-2.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...