Wednesday, August 05, 2015

[Wordless Wednesday] Rekaan Pendrive yang menarik.

Salam dan hai kepada para readers semua...

Jangan lah korang sepahkan, nanti mesti ada yang menjerit..

Alala, comelnya lah..

Tak pasti sama ada pendrive laju atau perlahan..

Kalau dapat dekat mak korang, mesti dia buat jemur baju..

Kalau kita makan, nanti kita dapat tak data dalam pendrive tu.??

P/s : Nasib baik pendrive aku elok lagi, kalau tak mesti aku dah tukar macam yang dekat atas tu..

6 comments:

. stnrsyfh. said...

Comel .. Kena beli satu ni :D

Nur Hafzhan said...

Haahahahha kelakar la arpiiz tulis caption untuk gambar tu. HAhahahahah sakit perut tau XD

Kakak Tiri Cinderella said...

Yang jari tuu nampak pelik laa pulak --' Menakutkan..

Arpiiz said...

@. stnrsyfh. : Haa, cepat2 dapatkan segera di kedai yang berhampiran.hehee

Arpiiz said...

@Nur Hafzhan : Wah, baca caption bleh sakit perut.? Ada virus ke.?? hahahaha

Arpiiz said...

@Kakak Tiri Cinderella : Nasib baik jari, kalau kepala orang macam mana.??heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...