Tuesday, August 18, 2015

[Mumble Monday] Mana pergi entry hari Isnin.??

Salam dan hai kepada para readers semua...

Huhuhu, ada sesiapa nampak tak entry hari isnin aku.?? Sepatutnya dari malam tadi dia keluar dekat blog ni. Tapi entah kenapa aku tak nampak jugak kelibat dia sampai lah ke hari ni. Aku dah tanya dekat entry-entry lain, tapi dorang cakap yang hari last sekali dorang pernah nampak masa 2 hari lepas. Tapi 2 hari lepas entry hari isnin masih lagi dalam bentuk draft..

Hahahaha, kalau ikut kan aku nak je merapu lagi panjang. Namun atas faktor waktu dan kekangan masa yang menghantui diri ini, aku cuma mampu merepek sebanyak itu je. Macam mana lah aku boleh lupa nak post kan entry tu semalam. Tengok, dah kena buat entry lain untuk bagitau dekat para pembaca yang setia menanti untuk membaca topik apakah yang akan aku bebelkan hari ini.

Amboi, berangan ada orang tunggu entry aku. Tak tau lah tu berangan tahap apa. Okay, masa untuk cerita sebenarnya ye. Macam ni, aku dah sediakan entry Mumble Monday untuk minggu ni, tapi oleh kerana kesilapan teknikal, aku lupa nak post kan entry tu. Jadi entry tu masih lagi dalam bentuk draft, dan bila masih lagi dalam bentuk draft, maka tak dapat lah entry tu nak keluar dekat blog ni.

Makanya, di hari Selasa yang indah ni aku post kan lah lagi satu entry Mumble Monday yang lain sebab aku nak bebelkan pasal benda yang terjadi malam tadi. Entry yang patutnya keluar semalam tu, aku set kan untuk dia keluar minggu depan lah pulak. Okay, cuma itu je benda yang aku nak bebelkan dekat sini untuk entry hari ni.

P/s : Siapa rajin kirakan ada berapa banyak perkataan entry dalam entry ni..??

2 comments:

Nur Haziqah Mohd Rosli said...

banyak sangat perkataan weh. naik juling mata nak kira >.<

Arpiiz said...

@Nur Haziqah Mohd Rosli : Hahahha, tak dapat nak kira lah tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...