Wednesday, August 12, 2015

[Wordless Wednesday] Subtitle yang failed...

Salam dan hai kepada para readers semua...

Aku ingatkan dia tengah betulkan cara biasa je.

Mungkin masa dia menangis tu ada bunyi kalkulator kot.?

Terima kasih subtitle sebab bagitau bunyi main tenis macam mana.

Agak-agaknya lagu nya bunyi macam mana lah ye.?

Tak sangka aku bunyi pew pew tu bunyi tembakan laser.
P/s : Aku tak tau lah samada orang yang buat subtitle tu rajin sangat atau malas sangat.hahaha

9 comments:

Nur Hafzhan said...

Okay ni kelakar hahahahahahahahaha terbaik ah XD

aeinna Musa said...

Haha..klakar;)

Zizie Zack said...

hahaha... pew pew pew... yg tu paling lawak...

Kakak Tiri Cinderella said...

Ahahahaha Tik tak tik tak tuu paling takleh blah XD

Arpiiz said...

@Nur Hafzan : Kalau kelakar, jom kita gelak sama2..hahahaha

Arpiiz said...

@aeinna Musa : Tulah, subtitle pun boleh kelakar.xD

Arpiiz said...

@Zizie Zack : Tulah, kalau bunyi pistol mesti pom pom pom..hahaha

Arpiiz said...

@Kakak Tiri Cinderella : Hehehe, teringat kat iklan jalan raya, tik tak tik tak ke kiri..xD

Deanna Morni said...

pew..peww...peww tu rare...hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...