Wednesday, August 19, 2015

[Wordless Wednesday] Patah hati

Salam dan hai kepada para readers semua..

Kalau tangan patah pun tak boleh menaip.

Jadi kalau korang nak betulkan kusyen hati, korang letak jam je.

Eh-eh, bila dah patahkan baru nak pulangkan.

Kalau tak bawah hati tu ke hospital, mesti dah hancur lebur.

Lain kali kena dengar cakap otak, baru lah tak patah hati.
P/s : Sesiapa yang ada dalam situasi ni, aku harapkan korang bersabar lah ye.

2 comments:

Kakak Tiri Cinderella said...

Caption gambar kedua tuu takleh blah. Menyimpang dan tersasar dari jalan yang yang benarrrr hahahaha XD

Arpiiz said...

@Kakak Tiri Cinderella : hahaha, salah tafsir lah ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...