Friday, October 14, 2011

Selamat malam sayang ku...

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Maafkan aku sayang ku, aku sudah tidak dapat bertahan lagi untuk meneruskan perjuangan ini.. Sudah terlalu lama aku bertahan dan kini sudah tibalah masanya untuk aku pergi meninggalkan kamu.. Bukan kerna kamu pernah melakukan kesalahan..

Tetapi ini semua adalah atas kehendak aku sendiri.. Aku sudah tewas, dan kini aku mengaku kalah.. Aku harap kau tidak kecewa dengan keputusan yang aku ambil ini.. Anggaplah yang kejadian ini adalah satu mimpi bagi dirimu..

Jangan lah kau tangiskan lagi, aku tidak mahu kau mengalirkan air mata mu yang sungguh berharga itu diatas kejadian ini.. Apa yang aku mahu hanyalah, kau lupakanlah janji2 yang pernah aku tabur dahulu.. Janji dimana aku akan setia bersama dengan kamu setiap masa..

Tidak mengapa, kau boleh memarahi aku atas janji yang aku beri dahulu.. Tapi kau tahu tak mengapa aku terpaksa memungkiri janji itu..?? Sebabnya sekarang ni dah pukul 4 pagi, esok pagi aku ada kerja.. So sekarang aku kena tidur..

Takkan lah sepanjang malam aku kena bersembang dengan kau dalam phone ni.. Taulah yang ko guna bil, so takdelah ko nak risau sangat.. Tapi yang problemnya, bil tu aku pulak yang kena bayarkan.. Hish, tengok kan dah hilang dah kesabaran aku ni..

P/s : Janganlah calling lama2 sangat, kesian dekat pakwe tu sebab tak cukup tidur..hehe

4 comments:

Unknown said...

Jom p autocity harini.http://gilamodified.blogspot.com/2011/10/mean-machine-2011.html

teha said...

hahha ! betol2.. smbg sikit2 dh laa..

sayA tonaH said...

uit sampai 4 pg tu~

Unknown said...

Blog aku baguih sangat ka ? .http://gilamodified.blogspot.com/2011/10/ehblog-aku-baguih-sanagt-ka.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...