Monday, October 03, 2011

Haha, betul jugak ye..^^

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Tadi masa aku tengah cari2 gambar untuk satu entry aku, tiba2 aku terjumpa dengan gambar ni.. Entah kenapa aku rasa macam lawak sangat pulak gambar ni, so aku share jelah dekat dalam blog ni ye.. Kalau ada yang tak puas hati sebab korang pun nak letak gambar ni, korang bagitau ye..


Biasa korang terjumpa dengan yang dekat atas tu kan..?? Tapi yang bawah ni mesti korang tak pernah jumpa dekat mana2 kan..hehe
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/

4 comments:

Kuronofu91 said...

hahaha...ni baru langkah yg betul.......

aiman fanboy k-pop said...

hrrrmm..biasa2 je gambonya...^^

♥ MRS ZACKS ♥ said...

haah laa kan. huhuhu

EyA edamanhatiku said...

hahak lawak hehe p btul pa dia tulis tu..fakta yg terabai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...