Thursday, October 06, 2011

Gambar ni smart kan..??

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..


Agak2, berapa ramai orang yang pernah kena campak dalam kolam ni..??

P/s : Aku tau yang tajuk tu tak sesuai untuk entry ni..huhu

6 comments:

Finaz Jaafar said...

hahah..campak orang tu kalau dah sakit hati la kot

Hidayati said...

Hahahaha... aku rasa mugkin dah ader orang yang kena campak kat dalam kolam tu. Tu pasal dia buat signboard tu...., kalau tak de angin takkan pokok bergoyang.

Kuronofu91 said...

anybody???? pembunuh la tu...huhuhuh

budakijaupendek said...

haha
tak beragak nak campak orang pulak sekali.

dhiera said...

ada yg sanggup ke nak masuk dalam tu~

khairul said...

ha3..maksudnya kolam tu pernag mkn org ler kot hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...