Thursday, August 11, 2011

Tidur itu lebih best dari termenung..

Salam dan hai kepada readers sert para pembaca semua..

Eh, betul ke apa yang aku tulis dekat bahagian tajuk tu..?? Siapa yang setuju dengan tajuk diatas tu sila angkat tangan berserta kaki anda.. Huih, ramainya yang angkat tangan.. Tapi kenapa tak angkat kaki sekali.. Hehe, cukuplah dengan apa yang aku merapukan ni..

Sebenarnya ada sebab aku tulis benda ni.. Korang nak tau ke apa sebabnya ni..?? Kalau nak tau, sila lah duduk dan baca dengan penuh berhati2 ye.. Mana lah tau kalau2 korang tersalah baca, nanti korang jugak yang salah faham dengan entry ni..

Aku tulis tajuk tu adalah disebabkan....
....
....
.....
.....
.....
.....
.....
Adalah disebabkan.....
.....
.....
.....
.....
.....
Disebabkan....
....
....
....
....
....
(Woi, bila ko nak bagitau ni..!!)

Hehe, okay2 aku bagitau lah ye.. Sebabnya ialah aku tengah mengantuk sekarang ni.. So, daripada aku termenung menghadap blog ni, lebih baik aku tidur.. jadi, itulah sebabnya aku mengatakan bahawa tidur itu lebih best dari termenung..^_^

P/s : Aku tau entry ni entah apa2, so kalau korang nak marah or mengata pun aku tak kisah..huhu

3 comments:

Kumbang Jingga said...

tulis entry memang leh wat tak ngantuk hehehe

Muhammad Izuan said...

kroh, kroh....

Jenny Pa-un said...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...