Thursday, August 04, 2011

Entry lepas sahur..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Ye, aku sebenarnya baru je lepas sahur ni.. Tadi aku makan nasi dengan lauk pari je, dan aku tau korang mesti bersahur sambil memakan makanan yang jauh lebih enak dan sedap kan.. Ni apahal ayat aku ni macam ayat dalam karangan bm je ni..??

Lantaklah, mari kita abaikan sekejap perenggan diatas ye.. Sebenarnya tujuan aku membuat entry lepas sahur ini adalah kerana aku ingin melihat sama ada adakah time ini korang sudah bangun atau korang masih tidur.. Atau mungkin korang dah sahur lebih awal dari aku..

Macam mana aku boleh tau..?? Kalau nak tau, korang kenalah baca entry ni sampai habis ye..hehe. Tak lah sebenarnya aku nak tengok sama ada adakah time ni antara waktu yang sesuai untuk aku mengupdate entry.. Ala, kiranya aku buat eksperimen lah mengkaji hubungan diantara waktu sahur dan waktu post entry..

Kalau ketika entry ini dipublish akan mendapatkan blog aku traffik yang tinggi sikit, itu bermakna lain kali boleh lah aku update time lepas sahur ni.. Korang pun nak test jugak ke cara aku ni..?? Ala cuba je, tak payah nak rasa malu dan segan..hehe

P/s : Tengah tahan mata ni jangan bagi terlelap, kalau tak memang terlepas lah subuh nanti..huhu

3 comments:

cucu umie said...

update pagi2..lagipun bulan pose ini ramai yg on9 semua blh pagi shje..hehe

.pemikir sejati. said...

ala2 experimnt la kan...hohoho.....

khairul said...

lepas sahur sbg tido balik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...