Saturday, August 06, 2011

Laa, aku tak update apa2 lagi rupanya..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Aku sebenarnya tengah dalam dilema untuk mempublish entry ni.. Apa, korang ingat kalau nak buat keputusan kawin je ke nak kena dalam dilema, nak publish entry pun boleh dalam dilema jugak tau.. Tapi walau macam mana pun aku dah amik keputusan untuk mengeluarkan entry ini..

Entry yang lagi satu tu aku keluarkan pada malam esok lah.. Tapi itu pun jika aku masih dapat mengekalkan tahap memori aku menyimpan idea ni lah.. Dah2, back to the future title yang ada dekat atas tu.. Sebenarnya aku baru tau yang aku tak update dari malam semalam..

Tapi korang bukan pun heran sangat kan, sebelum ni pun aku pernah tak update selama 2 hari lebih.. Jadi apa lah yang bestnya sangat sampai aku mengeluarkan entry ni..?? Entah lah aku sendiri pun tak tau kenapa aku rasa macam ada sesuatu je yang aku nak ceritakan dekat korang dalam entry ni..

Aaarghh, tensionnya aku.. Ketika ayat yang korang baca ni, aku telah mengambil masa selama 15 minit untuk mencari ayat yang boleh aku gunakan demi menyambung entry ni.. Namun nampaknya aku terpaksa menghabiskan entry ni.. Rasa letih bebenor aku nak mencari ayat2 ni..huhu

P/s : Memang tension betul lah, bulan puasa ni aku betul2 telah kekeringan idea..T_T

3 comments:

dyanie said...

mungkin kamu blh fokus pd entri ramadhan...
smyg trwih ...hihihi

cucu umie said...

hehe..relax2 ah..incya-Allah idea dtng ah nty..

fathiahRAIHANA said...

hehe cm lawak aje idea kering pom still leh publish satu entry
ok whattt ^^
saye 4 hari dah tak hupdate taww
lg la tade sapa heran -__-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...