Sunday, August 07, 2011

Yelah, aku tau yang aku dah tak diperlukan lagi..huhu

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Ye, aku tau lah yang aku ni dah lama menyepikan diri aku ni kan.. Seingat aku, last entry aku ialah pada 5 tahun yang lalu.. Okay, aku tau tu memang tipu pun.. Macam mana last entry aku ialah pada 5 tahun lepas sedangkan aku baru berblog selama 7 bulan..??

Aku tau yang sejak kebelakangan (asyik belakang je, depan lah pulak) ni aku kurang aktif untuk berblogging.. Tapi apakah salah untuk aku merehatkan diri aku ini..?? Salah ke untuk aku berhenti seketika dari dunia blogging ni..??

Aku juga tau yang di saat aku berehat itu, sudah semakin ramai blogger2 yang wujud di luar sana.. Kini bila aku kembali semula, ada je masalah yang datang nak melunturkan semangat berblog aku ni.. Ibarat blog aku ini sudah tidak ada tempat lagi di dunia maya ini..

Aku kecewa, mengapa kah di saat setelah aku pergi mempublishkan entry terbaru ku.. Ianya tidak terpampang di dada2 dashboard.. Setelah beberapa jam, barulah entry tersebut dipamerkan.. Aku tak suka kejadian ini berlaku..

Ini akan membuatkan para pembaca blog aku tertunggu2 dengan kehadiran entry terbaru aku itu.. Aku dah pernah menyatakan hal ini dalam entry aku yang lepas.. Tapi oleh kerana sifat malas menguasai diri ketika ini, maka aku pun malas lah nak pergi mencari entry tersebut..hehe

Wahai blogspot, apakah kau masih lagi didalam masalah.. Cepat2 lah kembali seperti sedia kala, aku malas lah nak berhadapan dengan masalah2 yang macam ni.. Nanti kalau semangat blogging aku hilang balik, memang susah untuk aku menghadap blog ni..huhuhu

2 comments:

aiman mania said...

sabar piz sabar.........dugaan di bulan posew tuh...heeeheee......arpiz anak yg baik....kuatkan semangat...haaahaaa...^^....
blogging,blogging ugak yew...posew jgn tinggal...(macam mak mithali plak)

Jenny Pa-un said...

huhu saya pon kdg2 camtu huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...