Wednesday, August 10, 2011

Muahahaha..!!!

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Dah kenapa pulak dengan aku sekarang ni..?? Apakah aku sudah tidak mempunyai daya kestabilan terhadap minda dan jasad aku ini..?? Atau aku sudah dirasuk oleh hantu kum-kum..?? Eh, tapi masa bulan puasa kan takde hantu.. So, memang tak mungkin lah aku kena rasuk kan..

Hehehe, entah lah kenapa dengan aku ni.. Tiba2 je aku rasa macam nak gelak kuat2, tapi rasa segan pulak kalau2 mak aku dengar nanti.. Jadi, aku gelak lah dekat dalam blog ni.. Korang nak tak join gelak dengan aku, nanti takde lah penat sangat kan..

Err, apa lagi ye aku nak cerita ni..?? Aku rasa itu jelah benda yang aku nak bagitau dekat dalam entry ni.. Dah lah, aku nak pergi  sambung gelak lagi ni.. Muahahaha..!!!

"Wei, korang tak nak gelak ke..?? Hahahaha"

5 comments:

khairul said...

jom arpiz..kita gelak sama2 muahahahahahaha

cucu umie said...

gelak bro selagi boleh gelak..hehe

amii afandi said...

meh saya join arpiiz gelak.
HAHAHAHAHAHAHA =____________________=''

P/s : lama tak menjenguk diri dalam blog ni. hehe.

Aien Najib said...

HAHAHAHAHA .menguap ke ape tu :p

myhatiku said...

okay,nak gelak..haha:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...