Tuesday, November 15, 2011

Wah.. Kecewanya aku...!!!

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Huwaaaa...!!!
Kecewanya lah aku, aku rasa kalau korang berada di kasut tempat aku pun, mesti korang akan merasai bagaimanakah peritnya percintaan.. Chewah, celah mana percintaanya Arpiiz oii.. Korang tau ke tak macam mana perasaan aku ni..??

Kalau korang tak tau korang bacalah kisah sedih ini.. Ceritanya macam ni, setelah aku mengambil masa selama 2 hari untuk mendownload game dekat atas ni.. Maka aku pun dengan penuh bersemangat nak main game tu..

Tapi entah apalah malang nasib Pak Kaduk, eh apa pulak kene mengena dengan Pak Kaduk ni..?? Ulang balik ye, tapi entah apa malangnya nasib aku ni, baru je aku nak main.. Dengan tiba2 malah tanpa tanda2 pun, komputer rumah aku telah pergi meninggalkan aku..

Apabila aku tau je yang komputer tu dah pergi buat selama2nya, aku merasakan seolah2 hidup aku sudah tidak bermakna lagi.. Aku rasa macam aku nak nak je menangis meraung selama 24 jam.. Hehe, takdelah sampai macam tu, aku cuma rasa sedikit kecewa je..

So, sekarang ni aku tengah cuba untuk membaik pulih komputer aku tu.. Kalau bernasib baik, hidup lah semula komputer tu.. Tapi kalau tak bernasib baik, terpaksalah aku untuk pergi menghantar kepada orang yang lebih bertauliah dalam membaiki komputer ni..huhu

Itu sahajalah luahan hati aku, korang dapat tak rasa macam mana perasaan aku ni..?? Kalau tak dapat, korang ulang balik baca and kali ni baca slow2 ye..hehe

3 comments:

Anonymous said...

aku paham benar perasaan kau tuu..perkara tuu biasa berlaku.. perasaan mengharap sngt tuu *bkn psl cinta* =___= bila dah dekat dgn benda yg kita nak tuu tapi tiba-tiba benda tuu hilang *macam kes kau tuu*..gilak kecewa ehh..GERAM laa...

Jahirah said...

xpe.....bg pc tu bernyawa smla....xbg main game la 2....heheh

Unknown said...

mmg palat klu jd mcm ni bro

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...