Wednesday, November 09, 2011

Pelajar paling hebat abad ini..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Ya, disini aku nak menceritakan satu kisah tentang seorang pelajar yang aku rasa sangat hebat.. Kenapa aku cakap begitu..?? Ya, kalau korang semua nak tau, korang teruskan pembacaan korang ini.. Kalau korang tak teruskan, macam mana korang nak tau..

Macam ni, pelajar yang mengambil jurusan teknologi ini akan menghadapi peperiksaan akhir atau budak2 U cakap final exam lah.. Aku pun tak tau kenapa budak2 U panggil macam tu, dorang ingat dorang tu dah hebat sangat lah nak speaking2 tu..

Okay, kembali semula.. Pada malam sebelum exam tu pun, pelajar ini dengan selambanya tidak study.. Dia plan nak bangun tengah malam lah.. Tapi alangkah sedihnya apabila dia telah terlajak tidur.. Kalau terlajak tidur dari study tengah malam tu takpe lagi..

Ini tidak, pelajar tu telah terlajak tidur sampai pukul 9 pagi.. Ada apa dengan 9 pagi..?? Ya, 9 pagi ialah waktu untuk pelajar itu menjawab paper examnya.. Macam mana, hebat tak pelajar ni.. Dah lah tak study, lepas tu boleh pulak datang lambat time final exam..

Aku dengar cerita lagi, pelajar tu masih lagi tidak insaf dan katanya yang dia rasa teruja pulak untuk melakukan perkara macam tu lagi sekali.. Haih, aku harap pelajar ni cepat lah insaf dan sedar sebelum dia dapat mana2 paper dia yang tertulis FAIL..

Cerita ni member aku yang bagitau, so aku cerita pulak kat sini untuk peringatan kat aku and korang agar tak buat benda macam ni..

P/s : Macam mana, hebat tak pelajar tu..hehe

3 comments:

Anonymous said...

huhu bleh plak macmtu ek..tido berpada2..exam utama dulu..study smart..gud luck pd yg nak exam tuh..

Jahirah said...

moral of story...jgn jd student yg hebat mcm tu...haha

Anonymous said...

hahaha..terer tuu org..=___=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...