Monday, November 07, 2011

Still blurrr lah...

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

macam ni lah kalau takde idea..
Okay, seperti mana yang korang tau.. Kalau ada yang tak tau tu, korang boleh tau selepas ini.. Aku ni dah lama tak menjalankan aktiviti berblog ni.. So, bila dah lama tak menggerakkan otak untuk berkata2, maka otak ni pun dah mula terhenti dari terus menyumbang idea..

Jadi, untuk malam ni tiadalah entry yang mampu menghiburkan hati korang dapat aku buat.. Aku rasa aku nak pergi balas komen2 korang dulu.. Mungkin selepas itu baru aku dapat menangkap idea2 yang best untuk aku tuliskan dalam entry2 yang akan datang..

P/s : Sesapa ada yang nak jual idea2 tak, aku nak beli ni..hehehe

7 comments:

amni azmira said...

nak kasi idea tpi tade idea larhh..hee

Eein Azryn said...

kalau saya jual idea, bapa ringgit awak sanggup beli. haha. XD

Fieza Sani said...

aha! i have an idea! ape kata you... . . .. . . . .. . .. . . . . alamak, dah lupa.. sory. :P

Jahirah said...

oit jual beli idea utk blog...bisnes baru tu.heheee

sayA tonaH said...

tgk tb sure ade idea

Unknown said...

aku pon dh kering idea bro...

Dasatnya ! .http://gilamodified.blogspot.com/2011/11/slow-down-guys.html

Anonymous said...

hahha..nanti bila xblur dah..baru wat entri baru ek..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...