Sunday, November 27, 2011

Bosan yang gila..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..



Entry ini ditulis pada tengah malam tadi atau dengan lebih tepatnya pada pukul 2.50 pagi.. Err, aku rasa itu sudah dikira sebagai awal pagi.. Ah, tak kisahlah walau apa pun yang nak disebut.. Tapi apa yang pasti ialah ketika aku sedang menaip entry ini..

Aku sedang dibelenggu oleh satu keadaan yang sangat boring.. Aku tak tau kenapa rasa boring kali ni lain macam.. Hampir semua benda aku tak dapat nak buat sebab aku langsung takde keinginan atau nafsu untuk membuatnya..

Masa nak buat entry ni pun aku perlu mengambil masa sekurang2nya 10 minit untuk menyeru semangat menaip ni.. Kalau tak memang korang tak dapat bacalah entry ni.. Okay lah, aku pun tak tau nak tulis apa lagi.. So aku nak ucapkan Selamat Menyambut Maal Hijrah..

P/s : Diharapkan kita semua akan dapat berubah kearah yang lebih baik pada tahun baru ini..^_^

2 comments:

Fieco said...

Happy new year.

same2 la topup pahala taon ni :)

cik azeya said...

samelah. kadang kadang sampai satu tahap. aku boring sampai rasa nak bunuh diri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...