Saturday, November 12, 2011

Macam biskut..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..


biskut buat minum petang..

Ni apahal mula2 lagi dah muncul gambar biskut ni.. Biskut kering pulak tu, takde ke biskut merry ke, biskut gula ke, biskuat ke..?? Ah, ni apahal pulak muncul nama2 biskut ni..?? Nampaknya aku kena terus pergi ke perenggan kedua lagi ni..

Sebenarnya aku nak bagitau, yang sejak kebelakangan ni aku dah jadi macam biskut dekat dunia blog ni.. Kejap ada, lepas tu tak ada.. 2 hari muncul dengan entry baru, seminggu hilang tanpa update apa2 pun.. Yelah, kalau dah hilang memang lah takde update entry, betul tak..??

Dengan itu aku pun nak meminta maaf lah sekiranya kehilangan aku tu telah membuatkan korang resah gelisah ibarat cacing kena panggang bbq.. Lepas ni aku akan cuba dengan sedaya upaya aku untuk terus menghadap blog aku ni.. Bila dah jadi macam tu, korang jangan pulak rasa bosan ye..hehe

P/s : Aku still tak faham, apa kaitan biskut dengan kes kejap hilang kejap timbul ni..??

3 comments:

NUR AYNIE said...

saya pun xpaham...=_=" hahah~

Soul Seeker said...

xpe, dahulukan mna kerja yg lagi penting. :) slmt maju jaya ^___^

Jenny Pa-un said...

yihaaaaaaaaa.. biskut biskut nah skrg biskut dtg sini sudah hahhha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...