Tuesday, November 15, 2011

Selamat berjaya buat mereka yang berperang..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Tahu tak korang semua, tatkala korang sedang membaca entry ini.. Terdapat mereka2 diantara kita ini sedang bersiap siaga untuk menghadapi peperangan di medan pertempuran esok.. Pertempuran yang akan menentukan nasib mereka di masa hadapan..

Mungkin pada malam ini mereka semua sedang menggilap dan menyediakan senjata mereka, sedang membaca peta serta menyusun strategi demi menawan markas musuh.. Namun tidak kurang juga masih ada yang sedang leka dan tidak bersedia untuk menghadapi peperangan esok..

Mereka2 yang bersikap sedemikian adalah mereka yang sudah gagal.. Sudah tewas sebelum bertempur dengan pihak musuh.. Jadi, marilah kita sebagai manusia berdoa untuk kejayaan mereka semua.. Doakanlah mereka semua agar berjaya memenangi pertempuran itu..

Jadi aku disini sebagai tuan tanah kedaung dari blog Arpiiz Itu Nama Ku ingin mengucapkan :

*Selamat Berjaya kepada para2 pelajar yang sedang menduduki peperiksaan SPM..*

Aku tau mungkin dah lambat untuk aku ucapkan, tapi ketahuilah yang aku tak pernah rasa terlambat untuk mengucapkan ini semua..hehehe

P/s : Teringat cikgu aku dulu cakap yang time nak jawab SPM ni anggaplah macam nak pergi berperang melawan kertas2 soalan..hehe

3 comments:

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

xlmbt la.....baru 2nd days ari ni...;p

Azekzk said...

selamat menduduki exam buat calon SPM. Do the best...

Tiramisu Fatiema said...

yup..SPM ...wat yg terbaik utk masa depan korang...SELAMAT BERJUANG...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...