Monday, November 14, 2011

Kemalasan tahap dewa melanda lagi..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Adoiii..!!!
Ni yang buatkan aku makin tension ni.. Tak boleh lah nak tengok aku mula berbaik sikit dengan blog ni.. Mulalah kemalasan ni datang nak menyempit2 dalam hidup aku ni.. Tak boleh ke kau pergi dari hidup aku wahai kemalasan..

Kalau ada sesiapa yang jual ubat untuk hilangkan perasaan malas ni, boleh lah bagitau dekat aku ye.. Aku nak beli, tapi kalau boleh harga tu bagi la murah.. Ala, kita kan sesama bloggers, takkan lah tak dapat diskaun kot..hehehe

Okay2, nampaknya dah entah apa2 lah aku merepek kan ni.. Kesian dekat korang sebab terpaksa membaca repekan aku sambil makan kerepek pisang.. Korang makan kerepek pisang kan..?? Kalau tak makan tu takpelah, aku tak paksa pun korang kena cari kerepek pisang tengah2 malam ni..

Jadi seperti biasa, kalau dah sampai sini pun aku masih tak ada benda yang aku nak bagitau.. Itu tandanya yang esok petang akan berlaku hujan lebat dikawasan yang sama waktu dengannya.. Hehehe, bukanlah, itu tandanya ini adalah entry yang kosong..

Bila ini ialah entry kosong, itu tandanya aku telah membuatkan korang membuang sedikit masa korang untuk membaca sehingga ke tahap ini.. So, terima kasih lah aku ucapkan kerana sudi membaca entry yang kosong ini..^_^

P/s : Kalau korang nak tau,ini ialah entry yang ke 8 dan barulah menjadi.. Yang lain masih lagi menjadi draft dekat tempat entry ni....

9 comments:

NUR AYNIE said...

boring3...bila la boring ni nak g jaoh2...syuhh3x...hahah~

tonaH iS herE said...

ah takde maknenye makan kerepek pisang

Sunah Sakura said...

ahahaha...apekahhhhhhhhhhhhhhh?

Tiramisu Fatiema said...

hahah..jgn tension sngt arpizz..sabo..ade plak ubat malas..hahah..

zureen said...

alamak! kerepek pisang? huu~ sedap tuu wakkk!

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

jom2 buat portion ubat bg rajin....mesti laris di pasaran nanti...kuang3.

AiEn said...

klu entry kosong...tepekla apa2 gmbau..buat penyeri jer...haha

AiEn said...

hapuskan bosan itu..haha

The Sweet Moment and The Bitter Feeling said...

dunia nie takkn bosan jika tiba-tiba kucing pandai bercakap =_____=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...