Saturday, November 12, 2011

Bestkan bila dapat banyak komen..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

tengok, kan dah berbunga2 dah hati aku ni..
Okay, aku dah tak reti nak buat pendahuluan untuk entry ni.. Err, yang sebenarnya aku tengah malas, tapi saja nak cakap macam tu..hehe. So, tanpa banyak budi bicara membuang masa lagi, kita skip terus ke perenggan kedua okay..

Ya, dah sampai perenggan kedua pun.. Jadi di perenggan kedua ini sudah pasti aku boleh menyampaikan apa yang aku nak ceritakan dalam entry ni, betul tak..?? Ni aku nak tanya, siapa dekat sini atau lebih tepat sekali ialah blogger.. Yang tak suka dapat banyak komen dekat entry dorang..??

Kalau ada, meh sini aku nak tepuk dahi dia sikit.. Ish aku ni, suka2 je nak tepuk2 dahi orang.. Tapi aku rasa tak ramai kot yang macam tu.. Kebanyakannya mesti suka bila dapat komen dalam setiap entry dorang.. So, begitu juga dengan aku..

Aku sebagai blogger biasa pun suka sangat bila ada orang yang sudi menaip pada bahagian komen tu.. Bila tengok dekat bahagian komen tu terisi, hati aku ni terasa seakan2 nak meletup berbunga2 cinta.. Korang pulak rasa apa..??

Jadi, itu jelah benda yang aku nak bagitau dekat dalam entry ni.. Dah tu apa lagi, bagi sesiapa yang membaca entry ni, pergilah komen di tempat komen tu ye.. Ini adalah satu paksaan, jika korang tak komen, nanti aku sumpah semut korang jadi basikal..hahaha

P/s : Entry yang entah apa2 dari tuan blog ni..T_T

4 comments:

Sunah Sakura said...

erk...takmo kene sumpah!

Anonymous said...

ok, datang nak komen ni hahaha. berbunga bunga cinta tak ? :D

Unknown said...

ok..apit ..harap2 komen aku ni dapat membungakan lagi hati tu :)

NUR AYNIE said...

wow!!1 semut jadi basikal....nak 10 boleh?? hahahha~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...