Monday, July 27, 2015

[Mumble Monday] Seminggu Cuti Beraya

Salam dan hai kepada para readers semua...

"Bos, nampaknya orang ramai dah mula update entry dah bos."
"Yelah bos, kita punya blog ni bila lagi nak update.? Takut orang dah tak datang dekat blog ni lagi je."
"Apa kata kalau kitorang update entry kosong je bos, boleh tak.?"
"Lagi pun bos, kitorang tak suka cuti lama-lama ni, takut jadi malas je.."

Itu adalah antara dialog diantara aku dan juga pekerja yang berkerja didalam blog ni. Nampaknya dorang sangat risau dengan cuti seminggu yang aku bagi dekat dorang. Oleh kerana dorang dah beria-ia sangat nak update blog, maka aku terpaksa lah memberikan kebenaran untuk mula mengupdate entry kedalam blog ni.

Wah-wah, ni berangan tahap apa aku pun tak tau. Takde maknanya blog ni boleh ada pekerja yang rajin macam tu. Aku sorang je yang kawal blog ni adalah dan aku pun bukannya rajin macam tu pun.. Okay-okay, aku start balik semula lah ye..

Hai korang semua, macam mana dengan raya korang.? Mesti semua happy je kan, yelah sebab dapat jumpa dengan saudara-saudara dan juga orang yang tersayang. Aku punya raya pun okay je, Alhamdulillah takde benda buruk yang menimpa terhadap aku dan juga keluarga aku. Memandangkan blog aku ni sudah seminggu tidak beroperasi, maka hari ini aku akan mulakan operasi mengupdate entry baru.

Yelah, takkan lah bila aku buat blogwalk nanti nak bagi korang baca entry lama kan.? Sebab tu kena bagi benda baru untuk korang baca. Tapi yang sebenarnya aku dah mula postkan entry baru sejak hari sabtu lagi, so kalau korang rajin, sila-sila lah baca ye. Entry untuk hari sabtu dan ahad ni entry berbentuk cerita je, untuk mereka yang rajin sahaja aku galakkan baca, tapi kalau tak rajin pun boleh je baca..hehehe

Hmm, okay lah aku nak stop merapu dalam entry ni. Aku nak mula buat blogwalk, aku nak balas balik komen-komen yang telah korang berikan sepanjang aku cuti dari menghadap blog ni. Terima kasih aku ucapkan sebab sudi juga singgah baca walaupun blog ni pergi cuti beraya haritu..

P/s : Huhuhu, siang tadi aku ada final exam, harap sangat-sangat yang aku dah buat terbaik.

2 comments:

WNN said...

semoga bejya dpr rsult yg cmerlang...

Arpiiz said...

@Wan Nur Najihah Wan Shari : Amiin, thanks sbb doakan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...