Wednesday, April 20, 2011

Tolong carikan tajuk yang sesuai boleh tak..??

Salam buat para readers yang sedang... Eh, aku rasa sejak kebelakangan ni asyik guna ayat yanag sama je, korang tak bosan ke..?? Aku rasa mungkin korang pun sebenarnya tak kisah kan, tapi aku rasa nak amik kisah la, boleh tak..hehehe

Okay lah, aku tak tau nak tulis apa dekat sini sebab hari ni aku rasa sangat penat dan letih.. Aku sendiri tak tau kenapa aku boleh menjadi terlalu penat sekarang ni.. Mungkin aku suda terkena sumpahan padang pasir purba agaknya.. Sudah lah arpiiz, tak payah lah ko nak menipu dengan sumpahan mengarut tu (anonymous voice)..

Adoi, aku betul2 tak tau nak tulis apa dekat sini.. Mungkin keletihan ini telah mengurangkan hormon2 penting yang digunakan untuk menjana idea di otak aku ni kot.. Baru plan nak post entry banyak2 hari ni, tapi kalau dah masalah hilang idea selalu datang, macam mana nak buat..huhu

Aku nak pergi singggah blog korang lah.. Mana lah tau nanti boleh dapat idea, kalau tak pun aku copy past je entry korang tu..hahaha. Taklah aku gurau je, takkan lah aku nak buat macam tu dekat korang pulakkan.. Tapi kalau korang bagi apa salahnya kan..hehe

P/s : Nak pergi makan dulu sebelum singgah blog korang, lapar lah..huhu

5 comments:

BeloG MTT said...

Aku yang ketandusan idea.. bole?haha

farah wahedda said...

2la asyik lupe je kojenyeee..mengalahkan owang tua huhuhuhu

amal said...

ketandusan idea buat humor ke arpiiz ??hehe

NUR AYNIE said...

KETANDUSAN DARAH...ahhah~~~tu tajuk nyer..isi karang sendiri yer =P

Sukahatiadam said...

hang tulis lah pasal isi buku, isi durian , isi rambutan .. jangan langsi ya !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...