Wednesday, April 27, 2011

Ini entry penjelasan entry semalam..

Salam petang buat para pembaca semua.. Adeh, terasa rindu pulak pada blog ni telah sekian lama aku menyepikan diri.. Ceh, awal2 lagi nak mula menipu, belum sampai sehari tak buka blog dah kata rindu.. Ala, semalam bukannya sempat nak buat blogwalk sangat..

rehat dulu ye..^_^
Aku terus kepada aim untuk entry ni lah ye.. Seperti yang korang baca dekat tajuk atas tu.. Korang dah baca ke belum..?? Bagi yang belum baca tu cepat2 tengok bahagian atas tu ye.. Okay, dah baca ke belum..?? Aku anggap korang dah baca lah  ye..^^

Berkenaan entry malam tadi yang bertajuk ******, mana boleh bagitau dekat sini.. Kalau nak tau juga korang klik lah link tu..hehe.. Itu merupakan entry cubaan sahaja.. Aku saja nak test sama ada aku boleh menghasilkan entry yang sedih2 ni..

Korang rasa menjadi tak entry yang aku buat tu..?? Kalau korang rasa sedih, sila undi 5 bintang ye.. Eh, tak payah lah, rasa macam susah pulak.. Err, lagi satu nak bagitau, korang boleh lah anggap yang entry itu merupakan salah satu entry yang terhasil dari imaginasi aku sendiri..

Okay lah, aku penat sangat ni.. Ini pun baru balik dari kelas, masuk je rumah terus on komputer dan hadap blog ni.. Malam nanti aku update lagi ye dan kalau rajin aku buat lah blogwalk dekat blog korang..

P/s : Sepatutnya aku postkan satu entry untuk menjelaskan tujuan entry semalam, tapi tak sempat pulak..~_~

2 comments:

farah wahedda said...

fuuuhhh sdey entry tu..sehingga menitiskan air mata sampai terklua yayik mata hahaha

amal said...

boleh tahan emo la..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...