Saturday, April 02, 2011

Rehat minda hari sabtu..

Aku rasa dah lama aku tak buat entry rehat minda ni.. Bagi yang tak tau entry rehat minda aku ni macam mana, korang boleh cari dekat bahagian2 yang berkenaan ye.. Hari ni aku nak tunjukkan dekat korang gambar2 kreatif tentang rokok ni.. Aku kreditkan gambar2 ni dekat google image..

 
Bagi mereka yang merokok tu, lepas tengok gambar2 ni boleh lah fikir2 balik sama ada nak merokok lagi atau tidak.. Aku letak 5 gambar jelah ye, sebab aku takut lama pula loading nye nanti.. Apa2 pun, harap korang dapat faham apa mesej yang tersurat, tersirat, berbirat dekat dalam gambar2 diatas tu ye.. Salam hari Sabtu buat korang semua...^^

2 comments:

amal said...

ceria-ceriakan diri pada Sabtu ni. :)))

Unknown said...

gua baru 2 minggu tak berzina dengan tina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...