Saturday, April 23, 2011

Blogwalk sampai mengingau pulak..^^

Burpp..!! Alhamdulillah, setelah melantak makan ayam goreng sebanyak berapa puluh ketul.. Uish, macam teruk benor pulak kalau aku cakap macam tu.. Habislah saham aku jatuh kalau ada awek2 yang berkenan dekat aku ni..Hahahaha

inilah wajah aku yang sebenarnya..
Err, ada ke awek yang berkenan dekat aku ni..?? Kalau ada sila hantarkan resume anda ke email ini emailtakwujud@gmail.com.. Syarat2 untuk berkenalan ialah kena lah mempunyai duit didalam akaun bank sekurang2nya ialah RM10k.. Gila demand betul aku ni sampai nak bersyarat2 ni, kalau aku ni setaraf Remy Ishak okay juga..^^

Okaylah, cukuplah segala carutan karutan yang aku masukkan didalam entry ini.. Sebenarnya sesi blogwalk petang tadi tergendala pulak, namun aku sempat jugalah singgah ke beberapa ratus belas buah blog baru.. So malam ni nak sambung baliklah sesi blogwalk ni..

Sambil2 berblogwalk ni, aku boleh juga mengumpulkan idea2 yang sekarang ni makin berkurangan.. Aku sendiri tak tau apa sebab idea aku boleh berkurangan.. Mungkin sebab pengaruh media massa dan kawan2 sebaya.. Eh2, itu ayat yang selalu aku gunakan dalam karangan bm dululah, korang ada tak gunakan ayat tu..??

Owh ye, aku lupa nak mengeluh sikit sesuatu dekat korang.. Korang semua silalah pastikan blog korang tu mesra tempat komen.. Contohnya ialah buang tempat word verification tu, aku ni entah kenapa asyik salah je bila taip.. Dah taip betul pun dia kata salah, sabor jelah..huhu

Okey, cuma itu jelah keluhan aku untuk blog2 yang aku jumpa tadi.. Kalau setakat blog berat tu aku tak pe lagi, aku kurang kisah tapi still amik kisah.. Bukan apa, kalau korang buat macam tu, korang pun akan rasa happy juga..

P/s : Err, email yang aku bagi tu betul2 tipu tau.. Jangan ada yang pergi percaya sudahlah..Salam malam semua readers..^^

5 comments:

tokwan muda said...

betol3...invisble apprval oke kan kan...ngeh3

FataMorgana said...

ni tgh mengigau ke masa buat entri ni, ehehe

mykhalis said...

hahaha.. blog khalis berat tak?

amal said...

setuju dgn blogger2 yg suka letak word verification tu.

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

haha . atiey ada mau dekat 3x typo bila nak masuk word verification tuh . hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...