Monday, June 13, 2011

Huhuhu, aku pun tertipu juga..T_T

Laa, ni apahal pulak dengan aku ni..?? Siapakah yang berani2nya telah menipu diri aku ini.. Memang nak kena orang ni, kalau tak dapat makan penumbuk, makan pelempang pun cukuplah.. Hehehe, takdelah sampai macam tu sekali aku nak buat..

Sekarang barulah aku tau macam mana rasanya ditipu setelah suka sangat menipu orang lain.. Nak tau tak ceritanya..?? Kalau nak tau, mari duduk rapat2 depan atuk ni, nanti barulah cucu2 semua dapat baca dengan jelas..hehe

Malam semalam ketika aku tengah sibuk berblogwalk, tiba2 aku terjumpa satu blog ni.. Aku tak ingat pulak blog apa, tapi time aku tengah cari shoutbox dia..  Tiba2 aku terjumpa dekat recent post dia tertulis " KL Gangster Mediafire", lebih kurang begitu lah..

Aku pun dengan perasaan yang gembira teruslah mengklik link entry itu.. Tengah aku baca2 dari perenggan pertama, tiba2 aku perasan satu ayat yang ditulis dengan warna merah.. Err, bukan tulisan warna merah yang biasa along2 tu tulis tau..

Aku pun bacalah barisan ayat yang ada tulisan warna merah itu.. Korang nak tau tak apa yang ditulis oleh owner blog tersebut.. Dia tulis "Klik link untuk download : Link akan diupload nanti ".. Setelah membaca ayat itu, betapa hancur luluhnya hati ini..huhu

Ketika itu aku rasakan aku seperti sudah tidak ada gunanya lagi untuk hidup.. Okay, ayat2 tipu tu dah mula muncul, so korang jangan percaya ye.. Aku pun pergi lah baca dekat bahagian komen dia, kesian tuan blogger tu, ada pulak anon2 yang datang menabur beras kata2 kejian dekat entry tu..

Okay, itu jelah cerita yang aku nak storykan dekat korang semua.. Kalau lah blogger tersebut membaca entry ini.. Bagitau ye, sebab aku nak dia bagi dekat aku dulu link untuk download cerita tu..hehe

20 comments:

alltimechah said...

nnt share2 la ye :D

Encik Amman said...

gi tengok wayang la baru masyukk.. hehe..

M Fizan said...

hehe..jangan lar tertipu lagi..diorang nie saja nak up traffic..lalala

Akunyer said...

huk aloh siannya.... :D

Jom singgah blog Ticer..
Terharu sehingga rasa nak menitiskan air mata syahdu

Jenny Pa-un said...

hahha amik kau hahaha...

xpe2 itu sekadar gurauan maybe ahhaha

Unknown said...

ooo kes tipah tertipu la ni

NADIA RAJAMI said...

hehe..awl sangat kalo nak donlod tu..:P

ishiko said...

huhuu.. dya nk tarik readerss la tteww ^^

tia @ Ini Kisah Tia said...

laa , apa anon tak panas kalau macam tu kejenye . isk3x ..

NUR AYNIE said...

perghhh cik/en anon yang x penyabar la tu hahaah~

Arpiiz said...

hanishamid : hehe, okay2..

Arpiiz said...

encik amman : nak tengok wayang, takde masa pulak..huhu

Arpiiz said...

m fizan : hehe, agaknya macam tu kot..

Arpiiz said...

ticer wan : huhu, memang kesian kan..^^

Arpiiz said...

alyajane : ish2, kejamnya..hehe

Arpiiz said...

khairul : bukan, ini kes arpiiz tetipu..hehehe

Arpiiz said...

dea : memang awal pun, tapi bila baca tu, ingatkan dah ada betol..^^

Arpiiz said...

ishiko : haha, agaknya lah..

Arpiiz said...

tia : kalau tia, tia panas tak..hehe

Arpiiz said...

nur aynie : hehe, tak tau lah pulak..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...