Thursday, June 23, 2011

Entry yang wajib ada dalam setiap blog..

Aku tau yang korang mesti tak perasan dengan apa yang bakal aku dedahkan ni.. Err, aku bukan nak dedah body tau, ye aku tau body aku tak lah seperti ahli bina badan tu, so buat apa nak dedah2 ni.. Aku juga bukan nak dedahkan aib orang lain, yelah siapa aku nak buat macam tu..

Tapi walau macam mana pun aku tak pasti dengan kebenaran benda ni.. Jadi kemungkinan besar, tak semua yang akan buat macam ni.. Okay, tanpa membuatkan korang tertanya2 dan membuatkan aku menghilangkan idea yang setia melekat di kepala otak ni.. Aku bagitau terus jelah ye..

Korang perasan tak dalam blog korang tu ada entry2 ini..

* Entry bagitau follower korang cecah 100..
* Entry tentang dapat duit pertama nuffnang atau lain2..
* Entry berkaitan dengan blogwalk
* Entry teguran kepada blogger baru, biasanya tentang word moderation tulah..
* Entry perkenalan diri..

Kalau korang nak tau, bukan korang sahaja yang buat, malah hampir kebanyakan blog2 yang ada dalam Malaysia ini telah membuat dan akan membuat entry2 di atas.. Entah2 masa korang baca ni pun ada blogger2 yang tengah publish entry2 macam tu..

Entry2 ni boleh dikatakan sebagai entry wajib tulis lah kalau dah masuk ke alam barzakh blogger.. Tapi kalau orang tu buat blog personal aku rasa dia tak buat macam ni kot.. Jadi cuma itu jelah benda yang aku nak bagitau dekat korang semua..

P/s : Korang ada tak buat entry2 yang macam aku nyatakan tu..??

4 comments:

Akunyer said...

yang ke dua tu tak penah wat lagi :D erk tajuk yang ke empat pun rasanya tak pernah wat jugak...

jemput ke blog
Memegang ba** vs memegang bukan mahram

fareiyka said...

haha. . nice ur ulasan. . but cume penah buad n3 pekenalan jerk.. :p

Jenny Pa-un said...

tau xpe hahaha

syuxer said...

1,2,3 je aku dah wat..yang ke 5 tuh dah wat tapi xde orang baca maklumlah x berapa aktif ngat time tuh

dan yang ke 4 belum lagi,coz malas aku nak tegur wat masa sekarang huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...