Wednesday, June 15, 2011

Satu pergi, datang satu lagi..

Err, apa yang pergi dan apa yang datang ni ye..?? Aku pun tak tau kenapa aku menulis tajuk yang sebegini rupa.. Maklumlah, time2 otak tengah blank ni memang akan membuatkan aku menaip tanpa hala tujuan.. Tapi aku akan cuba juga untuk membuatkan hala tujuan untuk entry ini..

Nanti kalau entry ni dah ada hala tujuan, korang pun takdelah sesat ketika membaca entry ini.. Okay2, aku tau ayat2 diatas tu memang dah pun menyesatkan korang.. Jadi aku ceritakan benda yang aku nak storikan ni.. Sebenarnya semalam aku tak update entry langsung..

Eh2, jangan la ada yang pengsan pulak bila aku cakap macam tu.. Tapi bukan hal itu yang nak cakap kan.. Aku nak bagitau yang kesan daripada ketidak 'update'an tu, telah menyebabkan trafik aku jatuh merudum ibarat jatuhnya kapal terbang dari udara..

Tapi itu pun bukan perkara yang aku nak storikan dekat entry ini.. Ye2, aku ceritakan lah yang betul2nya.. Disebabkan trafik aku tu jatuh, ini telah menyebabkan satu daripada iklan BE aku lari meninggalkan blog ini.. Ingin sahaja aku menangis mengenangkan BE aku yang telah meninggalkan blog ini..

Yelah, setelah hampir sebulan BE itu setia disamping blog ini.. Tiba2 dia pergi, memang membuatkan jiwa dan raga aku meronta2 untuk meluahkan perkara ini ke seluruh dunia.. Err, nampaknya aku dah nak memulakan ayat2 tipu ni, baik aku straight to the point..

BE aku yang dah tamat tempohnya itu ialah iklan ADT Home Security.. Tak mengapalah, aku redha jelah dengan pemergiannya itu.. Wah2, senang betul ye aku meredhakan ni.. Hehe, memang lah sebab ada BE baru pulak yang sudi memberikan khidmat iklan dia didalam blog ni..

Thanks kepada Nuffnang dan juga pengiklan yang sudi meletakkan iklannya dalam blog ni.. Iklannya kalau korang nak tau atau dah tau ialah iklan Standard Chartered Credit Card.. So, sekarang boleh lah aku kembali menambahkan semangat berblogging aku ni..hehe


P/s : Sekarang ni semangat berblogging aku memang sangat down lah..huhu

16 comments:

Unknown said...

bestnya sentiase dpt BE jerkan..hehe semoga terus maju er..eheh

Arpiiz said...

cucu : alhamdulillah, rezeki..^^

Akunyer said...

Belanja aa....

Ticer suka tengok...korang?

farah wahedda said...

nak BE jugak sob2

cik azeya said...

weii untungnyeee. aku tak dapat pon.-.-

M Fizan said...

hehe..semoga terus maju..janganlah semangat down..keep blogging :D

Arpiiz said...

ticer wan : jom2, nak lepak dekat mana..^^

Arpiiz said...

farah : gi mintak dekat nuffnang..hehe

Arpiiz said...

cik azeya : belum rezeki lagi kot..

Arpiiz said...

m fizan : okay, tengah naikkan semangat berblog ni..hehe

alltimechah said...

waaa jangan la down2, nanti saya nak baca ape . :D

amal said...

x pernah kisah pun pasal BE ke hapa..hehe

kindergartenlibrary said...

luahan hati ke ?
huhu ~

kokser kokdam said...

wat guano weh buleh be tu..?

Arpiiz said...

cik ina : hehe, belum dapat lagi memang lah tak kisah..^^

Arpiiz said...

nelly : err, lebih kurang lah..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...