Friday, April 08, 2011

Ini entry takde arah tujuan..

Salam malam buat korang semua yang sedang membaca entry ini.. Sebelum korang memulakan sesi membaca entry aku ini silalah membaca bismillah terlebih dahulu.. Takut masa tengah baca nanti entah2 tersedak ke, eh macam makan nasi pulak boleh tersedak2 ni..
Nah aku bagi kompas bagi sesiapa yang takde kompas.. Err, tapi kalau korang nak pilih web kompas tu, suke hati korang lah.. Tau tak web kompas tu yang mana..?? Kalau tak tau boleh tanya dekat pakcik google, mesti dia akan bagitau dekat korang..^^

Apa topik untuk entry ni pulak..?? Err, kan aku dah cakap yang entry ni takde arah tujuan, so takde lah topik yang nak dibincangkan.. Hah, apa kata korang buat satu entry malam ni dan korang bagitau dekat aku ye.. Nanti boleh la aku singgah dekat blog korang tu.. Malam ni aku takde idea untuk diletakkan dalam blog ni lah..hhuhuu

Eh, dah macam cara Nanasahir pulak.. Err, sama ke..?? Kalau sama agak2 dia marah tak.. Hmm, ni yang nak kena mintak maap awal2, yelah mana tau kalau2 dia marah ke.. Takpe2, kalau dia marah nanti korang pergi singgah dekat blog dia dan bagitau dekat dia yang aku mintak maap ye..

Itu pun kalau dia cakap yang dia marah la, kalau dia tak cakap korang tetap kena pergi juga sebab aku yang paksa ni..Hahahaha... Okay, itu je untuk entry malam ni.. korang takde sesat kat mana2 kan..??

8 comments:

Soul Seeker said...

kesian, sampai takda arah tujunya ea..? hehehe

NUR AYNIE said...

ok pasnie aynie sampaikan maaf tu yer hihihi~

Unknown said...

Ya rabbi..., akak nak tergelak pon ader.., nak tekucil pun ader. Engkau ni Arpiiz.., kalau pasal buat lawak.. yang takde arah tujuan pon bole jadik tujuan kat mane2. Eh? Apa aku cakap ni? Aku pon dah binggung ni.
Anyway, ader masa..,singgah kat blog akak ye.

Arpiiz said...

نور فيلزاتي : entry je yang takde tujuan, saya ada tujuan lagi..hehe

aynie : time kasih..hehe

hidayati : haha, saya pun tergelak baca komen akak ni..hehe

ya, saya akan singgah dekat blog2 korang semua..^^

allia farhana said...

aku pon salu takde arah tujuan padahal exam dah dekat..asinment melambak2..

btw, singgah la belog den lau rajin..:))

KUREKURE COMEL said...

nak kena sekeh budak ini...hehehe...

amal said...

betol tu kurekure comel.dia suka buat kitorang baca sampai habis entry dia.haha

Unknown said...

SEBELUM APE2 HAL..MEH PIAT TELINGA ARPIIZ DULU...DEGIL BUDAK NIE YER... HEEH...ALA..GURAU2 JELA...ITS OKAY...TQ PROMOTE BLOG NANASAHIR...SAYANG KAMU BUDAK NAKAL...EHHEH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...