Friday, June 19, 2015

Bermula Semula

Salam dan hai kepada para pembaca semua.

Kalau gambar ni cakap Restart Life, aku nak Restart Blogging.
Okay, mula2 aku nak korang duduk jauh sikit ye. Sebab apa korang tanya.? Sebab nya aku sedang membersihkan blog aku ni dari segala debu2 dan juga habuk2 yang telah duduk bertapa selama berabad lamanya ni. Hahaha, mana datang lah boleh ada debu dan habuk dekat blog, tau nya nak menipu je owner blog ni.

Iye lah, memang lah tak ada debu dan habuk secara realiti. Tetapi secara fantasi dan imaginasinya benda tu ada penuh sampai dari tadi aku asyik terbatuk sebab tersedut debu dan habuk2 ni. Cuba korang bayangkan sebuah rumah yang ditinggalkan selama bertahun-tahun. Mesti penuh habuk dan debu kan.?

Entah2 siap ada penghuni lain lagi yang duduk menetap, macam ular ke or binatang perliharaan ke. Haish, sudah2 lah cerita pasa debu dan habuk ni. Aku tau lah yang aku telah terlalu lama meninggalkan blog ni. Jadi pada entri kali ini, aku ingin memberitahu kepada semua orang yang aku sudah kembali sedia untuk berblogging.

Errr, korang patutnya bersuka ria sebab tau aku nk blogging balik. Kenapa korang semua senyap je ni.? Kenapa aku rasa macam dipulaukan seperti pulau pandan jauh ditengah.? Kenapa aku rasa macam aur dan tebing.? Okay, yang last tu merepek je.

Korang nak tau ke kenapa aku tiba2 nak berblogging balik ni.? Hmm, aku rasa dekat entri yang lain lah aku ceritakan ye. Korang boleh sabar lagi kan.?? Kalau korang tak boleh sabar pun, korang sabar2 kan jelah ye. (Aku tau, takde sapa pun yang nak amik tau sebab aku nak blogging balik.huhuhu)

Jadi, sebagai entri pertama untuk tahun ini, aku nak mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan. Semoga pada bulan ini menjadi titik perubahan untuk kita semua.

P/s : Sebab ni entri pertama tahun ni, boleh tak kalau aku nak wish Selamat Tahun Baru.??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...