Thursday, July 26, 2012

Waaaa, kenapa lah dengan aku ni...TTATT

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Nak update blog..
Tapi takde mood dengan idea pulak...
Hmm, macam apa yang korang baca dekat caption gambar tu, itulah masalah yang aku sedang alami sejak dua ribu tiga ratus lima puluh tahun lalu.. Ini pun aku dah cuba sedaya upaya aku untuk menaip, dan aku rasa ayat ni aku dah ulang berapa ratus kali entah..

Korang pun entah2 dah lupa dengan blog aku ni. And again aku rasa ayat tadi pun aku dah banyak kali tulis dekat entry2 sebelum ni.. Hmm, apalah ayat yang aku belum tulis lagi ye..?? Sebenarnya dah lama aku nak post entry ni, tapi asal aku nak tekan butang "Terbitkan", tibe2 je aku rasa macam malas nak tekan..

Korang mesti tak caya dengan apa yang aku tuliskan tu, tapi suka ati korang lah nak percaya atau tak.. Namun itulah kenyataanya, dari sebelum puasa, sampai lah sekarang ni.. Hmm, lama betul entry ni terperam dalam draft...huhu

Owh ye, lupa pulak aku nak ucapkan SALAM RAMADHAN & SEMOGA SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA.. Ye, aku tau lah yang aku lambat nak wish, tapi korang tak kisah kan...hehhe

1 comment:

JR said...

Kdg2 saya pun rasa mcm tu jugak..Apapun salam Ramadhan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...