Sunday, March 18, 2012

Rancangan yang tak menjadi..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Mission Failed..!!!
Korang pernah tak lalui detik2 dimana semua perancangan korang tak menjadi..?? Contohnya masa malam sebelum korang tidur tu, korang dah plan yang bila bangun pagi je, korang nak pergi buat satu benda.. Tapi apa yang jadi pada pagi itu ialah, korang terlajak tidur..

So, tak dapat lah nak buat benda yang korang rancangkan tu.. Aku rasa mesti korang pernah kan, yelah takkan aku sorang je kot.. Memang pelik lah kalau cuma aku sorang je, atau mungkin korang yang tak nak mengaku ni..hehe

Ya, inilah yang terjadi dekat aku pagi ni.. Plan malam tadi nak lah lepas solat subuh tu siapkan assignment yang tengah berlambak tu.. Tapi malangnya lepas solat subuh tu, boleh pulak tertidur, so terpaksa lah aku menghadap assignment tu masa malam ni..

P/s : Aku pelik pulak, kenapa aku tak suka buat assignment masa siang hari..??

7 comments:

wawa said...

aku slalu gk canie . mcm skrg la . nk study dr smlm agy . tapi duk pgg buku je reti . nk buka x pandai =='

NUR AYNIE said...

mmg pelikkkk...hahah myb siang panas kot...atau anda adalah vampire? haha

JR said...

Manusia cuma bisa merancang tapi Allah jua Yg Maha Perancang...

Tiramisu Fatiema said...

pernah je arpizz..biasalh manusia biasa kan..

L said...

aku pun tak suka buat siang.. haha. tak tau pasaipa..

jom tambah ilmu sikit..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/turunnya-nabi-isa.html

Santri T.P.I.N.I said...

lain kali kena betul-betul azam dan jangan ikut sangat rasa nak tidur tu... kena lawan walaupun nampak bantal kita sangat empuk dan sedap untuk diletakkan pada kepala...

tonaH iS herE said...

ni sebelum plan nak wat assginment ade plan sampingan laen kan

cthnye tido heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...