Friday, January 06, 2012

Kusut nya kepala ni..T_T

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Kusut kepala..
Apakah makna sebenar yang tersurat disebalik perkataan itu..??
Adakah ia membawa makna yang seseorang itu sedang mengalami kegatalan kulit kepala lantas rambut di kepalanya menjadi kusut..

Apa benda lah yang aku merepekkan ni..?? Kesian korang kena baca perenggan atas tu. Sebenarnya macam ni, aku sedang mengalami kekusutan kepala sebab memikirkan masalah.. Masalah apa..?? Sudah tentulah masalah tentang cara2 untuk terbang..hehe

Tengok tu, merepek lagi.. Kesian dekat korang kan.. Sebenarnya aku mengalami masalah kewangan, so kepala ni pun kusutlah sebab nak kena fikirkan cara2 untuk dapatkan wang atau duit.. Kalau nak ikut cara senang, aku rompak je duit dekat bank tu..

Tapi bila mengenangkan bahawa cara itu boleh mendatangkan kemudaratan yang tinggi dikalangan aku dan keluarga aku.. Maka aku terpaksa mencari cara lain.. Ala, lagipun aku bukannya berani nak pergi rompak bank..huhu

Korang ada apa2 cadangan tak..?? Agak2nya apa cara yang membolehkan aku dapat duit dengan kadar segera..?? Sesiapa yang terbaca ni sila komen ye.. Kalau korang tak komen, aku sumpah sesumpah korang jadi mentadak..hehe

5 comments:

Tiramisu Fatiema said...

arpizz g keje part time..huhu..leh la tmbah income..

Finaz Jaafar said...

btol..keje part time promoter kt JJ kt mne2 shopping complex..ataupun jual Monavie mcm kite,,hee~

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hmm tah la.. zuan pun dok pening pasal duit ni

L said...

huhu. jual r aper2,, antivirus ker..utg besau kot..

jom hayati..=)
lolz-l.blogspot.com/2012/01/amanahnyer-sahabat-rasulullah.html

amirul farhan said...

Aku lagi kusut kepala ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...