Sunday, January 01, 2012

Salam Tahun Baru 2012..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Okay, setelah sekian lamanya aku menghilangkan diri dalam dunia blog ni.. Maka aku sudah mengambil keputusan untuk kembali semula muncul dalam dunia blog ni.. Namun keadaannya mungkin dah tak seperti tahun lepas ketika semangat blogging aku mencanak2 meningkat naik..

Owh ye, lupa pulak untuk aku mengucapkan Salam Tahun Baru 2012 kepada korang semua.. Harap pada tahun ini kita semua akan dapat mencapai apa yang kita inginkan dan dapat juga berubah ke arah yang lebih baik.. Seperti biasa, soalan yang akan muncul bila tahun baru ialah "apakah azam korang.??"..

Tapi aku nak buat kelainan sikit, aku tak nak tanya apa azam korang tahun ni.. aku nak tanya..
* Korang dah berjaya ke buang sikap buruk korang..??
* Korang dah berjaya ke buatkan ibu bapa korang bangga..??
* Korang dah berjaya ke melaksanakan perintahNya..??

So, ada sesapa nak jawab tak..?? Kalau ada, silakan pergi ke ruang komen tu dan taip lah apa benda yang korang nak taip.. Yelah, takkan lah aku nak taipkan pulak.. Okaylah, aku nak siapkan assingment yang telah diberikan kepada aku.. Nanti ada masa aku singgah blog korang ye..^_^

5 comments:

Tiramisu Fatiema said...

salam tahun baru 2012..arpiz..huhu..lame ek..menyepi..all d best

Rozuan Ismail said...

selamat tahun baru 2012

khairul said...

happy new year bro , la tgh packing nk balik penang pas seminggu dok KL

NUR AYNIE said...

sumpah soalan tu bikin tersentap..huhu...terasa maseh byk perlu dibaiki huhu..

AiEn said...

mls nak jawab..tpi nk say hepi new year jer..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...