Monday, January 02, 2012

Apa dah jadi niiii...!!!!

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Okay, bagi mereka yang tak tau tu.. Aku nak bagitau yang aku sudah mula kembali berjinak2 di dalam dunia blog ni.. Namun aku tak tau lagi sampai bila aku boleh bertahan, sebab sekarang ni aku sudah mula dikekang oleh jadual seharian aku..huhu

Ni aku nak ceritakan lah sikit.. Oleh kerana aku ni dah lama tak menaip, so bila menaip ni terasa benor janggalnya.. Err, bukan jungle ye, tapi janggal atau pelik dalam bahasa latin lain.. Apa yang janggal or  pelik bebenor tu..??

Mana tak peliknya, setiap kali aku mula nak taip laju2, maka mestilah akan berlakunya kemalangan kesilapan dalam tulisan aku ni.. Mujurlah ada butang backspace ni, dapat lah juga dia memadam kesilapan tulisan aku ni.. Kalau aku tak gunakan backspace tu, mesti korang sendiri tak dapat nak faham apa yang aku cuba ceritakan..

Meh sini aku try taip laju2 tanpa guna backspace ye, hope korang paham lah ye..
" Malam tadi memang sangat hindah, aku memang sangat suka bolaberada di samping ko.. Aku harap sangat yang malam tadi tidak akan berakhir, namun apa yang boleh aku lakukan.. Masa tetap juga berjalan meninggalakan sessiapa yang terlupa dan terlalai..

Tengok tu, punyalah banyak typo yang telah aku lakukan.. Sila percaya yang perenggan atas tu aku tulis tanpa  menggunakan backspace.. Tapi kalau korang tak percaya, apa yang boleh aku buat..huhu

P/s : Aku nak mintak maaf jika entry semalam membuatkan korang terasa, aku pun tak tau macam mana aku boleh tulis macam tu..

1 comment:

Unknown said...

kekadang rasa boring gak nk blogging ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...