Monday, December 12, 2011

Activation key untuk windows 7 Home..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Okay, kali ni aku nak bagitau dekat korang semua cara2 untuk mengaktifkan windows 7 (pirate version).. Aku tak pasti kalau cara ini boleh digunakan atau tidak untuk windows2 lain selain 7 Home.. Tapi kalau korang nak cuba takpe lah..

Apa2 pun sila download benda alah ni..
>> Keylogger windows 7

Selepas korang menginstall windows korang tu, korang pergi ke benda alah atas tu and extract ye.. Sila extract menggunakan 7zip or Winrar.. Tapi kalau dua2 takde, korang kenalah adakan salah satu dari tu.. Bila dah extract, korang klik applicationnya..

Bila dah keluar, maka korang akan nampak seperti mana imej dibawah..

Hah, dah tau apa yang perlu dibuatkan, sila klik "Install/Remove loader"..

Korang kena tunggu beberapa minit dan komputer korang akan restart sendiri.. Bila dah restart, dia akan tanya sama ada korang nak aktifkan Genuine key atau tidak.. Maka silalah klik untuk aktifkan ye.. Kini tamatlah tutorial untuk kali ini dan aku nak mintak maaf sangat dekat korang semua jika apa yang korang buat tidak menjadi..

Tapi aku sendiri dah try and menjadi, takkan korang punya tak jadi pulak..?? Owh ye, entry aku berkenaan cara2 untuk tukar windows 7 starter kepada Home premium telah di deletekan setelah mengetahui yang info2 dekat situ sudah tidak boleh digunakan lagi..

P/s : Rasa macam menyesal pulak sebab pergi delete entry tu..huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...