Tuesday, December 13, 2011

Kembali ke sekolah.. Huwaaaa..!!!

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Err, kepada murid2 sekolah sila bertenang dulu ye.. Aku tau yang korang ada cuti selama 3 minggu lagi.. So jangan nak buat2 menggelabah bila terbaca tajuk diatas ye.. Sebenarnya aku yang akan kembali ke sekolah.. Tapi aku rasa istilah sekolah tidak sesuai untuk aku kot..

Ya, betullah tak sesuai sebab aku dah lepas daripada exam SPM.. So aku terpaksa tukar tajuklah ye.. Hmm, macam mana dengan Kembali belajar, atau kembali ke rahmatullah kelas..?? Ah, aku rasa dah tak penting kot dengan tajuk tu sebab korang pun tengah baca entry ni..

Sebenarnya macam ni, cuti sem aku yang lepas sudah pun melabuhkan tirainya.. Sepatutnya aku perlu berasa gembira kan. Tapi apa boleh buat, aku dah terlampau biasa dah dengan rumah ni.. Rasa macam malas je nak kembali berulang alik pergi ke kelas tu..

Namun, aku perlu tabahkan diri sebab cuma tinggal setahun je lagi untuk aku berada di situ.. Dan Insyaallah aku akan berjaya memegang segulung diploma.. Ye2, aku tau yang korang dah pegang ijazah, so aku tak nak lah membangga diri pulak..huhu

Okaylah, setakat itu sahaja entry kali ni sebab aku dah kena gerak untuk pergi ke kelas lah.. Nanti kalau ada masa dan idea aku upadate lagi blog ni okay.^_^

P/s : Huwaaa..!!! jadual sem kali ni padat gila..TTT_TTTT

5 comments:

CINTA UNTUK KITA said...

good luck! belajar rajin2.. ;p

NUR AYNIE said...

wahhh..dh lepas cuti..kite blom cuti pon...lgi 3 minggu exam huaaaa...tkotttt

Anonymous said...

selamat kembali ke kelas ek arpizz..hehe..study rajin2

sayA tonaH said...

ade ape ngan ijazah

bes agi jadik suri rumah sepenuh masa

FR said...

huh terasa taww

tajuk tu sensitip betul ngn kite -.-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...