Wednesday, September 07, 2011

Sampai jugak akhirnya..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Mula2 kenalah ucapkan Alhamdulillah sebagai tanda syukur kepada Nya kerana telah mengakhirkan satu penantian yang aku agak lama ni.. Err, sebenarnya bukanlah lama sangat pun, dalam sebulan lebih je tunggunya.. Tapi walau macam mana pun aku tetap bersyukur..

Wah, ni mesti ada berita best yang aku nak ceritakan ni.. Korang apa lagi, silalah buat2 teringin nak tau apakah berita yang aku nak bagitau ni.. Kalau tak teringin jugak, takpelah aku tak kisah pun.. Okay, mari aku teruskan kepada benda yang aku nak bagitau ni..

Sebenarnya, korang tau kan apa itu Nuffnang..?? Tipulah kalau tak tau, tapi kalau tak tau jugak korang search jelah dekat google tu..hehe. Semalam aku telah menerima cek dari dorang, akhirnya berbaloi jugak usaha aku berblogging ni..hehe

Walaupun jumlahnya sikit je, tapi aku tak kisah lah, asalkan aku dapat duit..hahaha. Uih, nampak bebenor mata aku ni mata duitan kan.. Nak tengok ke macam mana cek nya..?? Hah, tengoklah gambar dekat bawah ni ye..


Macam ni lah cek yang aku dapat, cuma yang beza ialah nombor RM nya je.. Kenapa berbeza pulak..?? Sebabnya itu bukan gambar cek aku, aku google je gambar tu.. Nak letak gambar cek aku sendiri, aku pulak takde kamera nak snap gambar tu..huhu

Okay lah, aku nak tenung cek aku tu lama2, maklumlah cek pertama lah katakan..hehe

6 comments:

Aleen Aiden said...

perghh,700 ok.gile banyak!hu3

emarieys said...

banyak tu..duit raya

Leeya Hezlin said...

banyaknya dia dapat..
boleh la bagi duit raya..
ehehehehe

tia @ Ini Kisah Tia said...

wahh ! dapat berapa ? haha . ingatkan gambo arpiiz punya . siap nak zoom lagik tengok dapat berapa . hahaa

Ezzattie said...

pergh! best nye !

gnesop.com said...

tahniah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...