Tuesday, September 06, 2011

Menyesal sungguh aku..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Huhuhu...

Menyesal sungguh aku.. Kalau lah aku tau begini jadinya, mesti aku tak akan mengambil keputusan seperti itu.. Akan aku lakukannya dengan bersungguh2 sehingga aku dapat mencapai kejayaan.. Tapi apa lah yang mampu untuk aku lakukan..

Aku hanyalah seorang insan yang tidak lari dari dibelenggu dengan sifat malas... Semakin aku lawan, semakin kuat rasa malas itu memegan tubuh badan aku.. Sehinggakan aku terjatuh dan kalah dengan kekuatan perasaan malas itu..

Okay, aku dah malas nak membuat ayat macam drama petang2 tu, meh sini aku ceritakan hal yang sebenarnya lah... Seperti yang korang tau, bulan lepas iaitu bulan puasa atau bulan ogos.. Aku telah dijangkiti dengan penyakit malas yang amat luar biasa..

Memang terasa betul malasnya sehinggakan aku terpaksa mengalah.. Tapi yang peliknya, rasa malas tu datang  time aku nak menghadap blog je.. Kalau benda2 lain tu elok je aku tak rasa malas pun.. Hal ini telah membuatkan aku terpaksa untuk menjana semula semangat berblogging aku ni..

Selain itu juga, aku telah terlepas beberapa BE (Buffered Earnings) dari pihak nuffnang.. Tak ke itu menyedihkan, macam mana aku nak kumpul duit untuk beli kereta Lancer idaman kalbu aku ni..huhu. Dah lah, itu je benda yang aku nak taip buat masa ni..

2 comments:

Unknown said...

sabaq la Apit..rezki x kemana tu

ishiko said...

hahaa.. lahaii lisaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...