Friday, March 16, 2012

Cerita malam hari..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Petang tadi, berlaku satu perbincangan diantara aku dan juga otak aku, macam ni lah lebih kurang perbualan kitorang..

Aku : Hmm, malam ni aku nak update entry yang ada unsur tipu2 lah, macam dulu..
Otak : Okay jugak tu, lagi pun dah lama ko tak kenakan pembaca ko kan..
Aku : Tapi apa benda yang aku nak tulis nanti..??
Otak : Ala, benda tu ko tak payah nak risau lah.. Aku kan ada, mestilah aku akan pikirkan untuk ko nanti..
Aku : Ko ada apa2 idea ke..?
Otak : Itu sudah mesti, takkan ko still tak kenal aku lagi kot.. Di dalam aku ni ada satu kotak imaginasi yang sangat penuh dengan idea2..
Aku : Okay, kalau macam tu, malam ni aku bukak post baru..

Malam tu, atau pun sebenarnya malam ni a.k.a sekarang..

Aku : Okay otak, aku dah buka new post ni, ko nak aku tulis apa..??
Otak : Hmm, mula2 ko tulis dulu kat bahagian tajuk tu Hilang Ingatan..
Aku : Yup, aku dah tulis dah, after that..
Otak : Ko bagi dulu ucapan salam ko, macam yang ko biasa tulis dalam setiap entry ko tu..
Aku : Owh ye, kejap aku tulis.. Hah, aku dah tulis dah..
Otak : Sekarang ko tulis.......
           ..........
           ..........
           ..........
           ........ Err, alamak aku terlupa pulak apa idea aku tadi..
Aku : Hah, ko ni biar betul.. Tadi ko cakap ko dah ada idea..
Otak : Hehe, ala sorilah.. Aku tak jumpa pulak idea tu, dah puas aku selongkar dalam kotak imaginasi ni..
         Tapi satu pun takde, ko lupakan jelah hajat ko nak update blog tu ye..hehe

Itu lah ceritanya, nampaknya tak dapat lah aku nak buat entry yang best lagi mengancam nyawa  macam dulu.. Mungkin lain kali lah ye..huhu

3 comments:

NUR AYNIE said...

hahahahaha..mmg hilang ingatan tu hahah

JR said...

Esok kita sambung lagi menulis yg terbaik...

L said...

geget jer otak tuh.. haha.. nanti2 la mengancm kitorang.. huu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...