Sunday, March 04, 2012

Hanyut..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Okay, nak kena bagitau awal2 dulu.. Ini bukanlah entry yang akan menyiarkan lirik lagu Hanyut nyanyian Faizal Tahir tu.. Jauh sekali untuk menyiarkan video lagu tersebut.. So, kepada peminat2 lagu tersebut sila jangan rasa marah dan kecewa ye..hehhe

Sebenarnya entry ini nak bagitau yang aku telah hanyutkan sebuah botol ke dasar laut semalam, semasa aku mencampakkan botol itu.. Tiba2 muncul seorang bidadari turun dari langit lalu menyatakan hasratnya untuk memberikan aku nikmat kekayaan yang melampau2..

Aku pun tersangatlah terkejut malah aku juga kaku apabila melihat bidadari itu.. Oleh kerana aku kaku, maka otak aku pun lambat nak proses apa yang dia katakan tadi.. Setelah beberapa saat barulah aku faham apa yang dia katakan tadi..

Setelah aku faham, lagi sekali lah aku terdiam kaku.. Eh, ni nak berapa banyak kali kaku ni..?? Dan kenapa cerita ni terserlah kebohongan dan penipuannya..?? Tak boleh ke ceritakan cerita yang benar lagi tepat..?? Macam ceritakan kisah Lebai Malang ke, atau Si Luncai ke..

Okay lah, atas tu dah memang lah cerita tipu.. Aku tak bagitau pun korang akan tau, jadi cerita yang betul2nya ialah.. Aku pun tak tau apa cerita yang sebenarnya.. Aku pun tak tau apa yang hanyut dan siapa yang telah menghanyutkan..

Jadi, untuk mengelakkan berlakunya gejala sosial dan salah faham.. Baik aku tamatkan entry ni, korang tak marah kan..hehe.

P/s: Aku rasa macam dah ada entry tajuk ni, tapi malas pulak nak pergi check..hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...