Monday, July 18, 2011

Apakah aku cemburu..??

Salam dan hai kepada readers dan para pembaca semua..

Apakah aku cemburu..??

Bila melihat sepasang kekasih yang berjalan sambil berpegangan tangan..

Apakah aku cemburu..??

Bila melihat seorang lelaki kaya menghebahkan kekayaan dia kepada seorang pengemis..

Apakah aku cemburu..??

Bila melihat kejayan seseorang yang didapati selepas dia berusaha meniru dan menipu..

Apakah aku cemburu..??

Bila melihat seseorang sentiasa menyatakan rasa rindu kepada kekasihnya tetapi bukan kekasih Allah

Apakah aku masih dikatakan cemburu..??

Bila aku mengatakan rasa benci aku didalam hati ini selepas melihat perkara2 yang sedemikian..

P/s : Still penat sebab baru lepas balik dari kelas..~_~

7 comments:

alien said...

cemburu jugak la
tapi masih terkawal
ye tak

Emma Nyiu said...

Sy jugek kuat cemburu.. but cemburu bila nmpk kwn berjaya, tp sy akn berusaha spya brjya mcm dia jga..

myhatiku said...

jgn cemburu buta..so,cemburu celik k..aha:D

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

cemburu tanda sayang :P

Unknown said...

cemburu kalo kerana sang pencipta.. ayie mencari cinta tersebut

Alif Haris said...

eleh tak yah jeles .. bknnye dorag buat bnde baik pn ..

Unknown said...

xyah la nk cemburu2..cemburu ngan para ulama lbh baik, cemburu ngan amal diorng :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...