Sunday, January 20, 2013

Spam, spam dan spam...

Salam dan hai kepada para pembaca semua..

Okay, rasanya telah lama jari ini dibiarkan tidak menari2 diatas papan kekunci untuk menghasilkan sebuah entry untuk dipost dalam blog ni. Oleh kerana ketika ini aku mempunyai sedikit masa yang terluang, maka aku gunakan lah masa itu untuk menghasilkan sebuah entry demi pembaca semua.

Amboi ayat aku kat atas tu, apahal macam skema semacam je ni.? Well, maybe sebab aku dah lama sangat tak menaip kat blog ni sampai aku lupa rentak tulisan aku dalam menghasilkan sebuah entry. Hmm, nak tulis apa ye kat entry kali ni.?

Owh ye, baru aku ingat lepas tengok title kat atas tu. Korang baca tak title entry ni.? Kalau tak baca, dipersilakan anda untuk melakukan tugas anda sebagai pembaaca untuk membaca tajuk entry ini. Haa, dah baca ke belum ni.? Kalau dah baca, sila teruskan pembacaan anda itu ye.hehehe

Seperti mana yang korang tau, aku telah lama tidak menghadap blogspot ini. So ketika aku login ke blogspot ini, aku lihat lah sama ada, ada tak komen2 dekat entry2 aku yang lepas. Well, bila aku tengok macam dekat pic bawah ni, aku terkejut lah kan.
Okay, nampak tak tu.? 33 tu bagi aku banyak tau, even aku tau korang dapat ratus2 komen..

Sapa yang tak terkejut, kalau korang dah lama tak menjengah ke blog orang lain, tapi still dapat komen banyak macam ni. Even time aku banyak buat blogwalking dulu pun aku tak dapat komen sebanyak ini. So, dengan hati yang terkejut dan disertai perasaan gembira sehingga kembang hidung ni. Maka aku pun baca lah komen2 tersebut..
Sila klik untuk membaca komen2 disitu (kalau korang rajin lah).hehehe

So, apa yang korang rasa bila dapat komen2 macam pic ke-2 tu.? Apakah korang rasa aku patut gembira or sebaliknya.? Sila jawab di ruangan komen itu ye, tapi jangan lah komen yang benda takde kene mengena macam dalam pic tu..

Tapi yang sebenarnya aku tak kisah pun dapat komen2 spam ni. Kalau korang pulak macam mana.? Apa yang korang rasa bila dapat komen2 spam macam aku ni.? Adakah korang akan mengamuk keliling kampung or duduk relax sambil makan aiskrim coklat..heheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...